Pages

|The Comrades|

25 January 2009

SuNdaY....

baru jak sampey dr outing...still with him..until Tuesday okieeee.of coz today we more adventure than yesterday...hehehe..1stly still find place where to go..(x termasuk shopping mall okieee).

he got idea..dear...wanna go Ranchan recreation??hmmm...no comment..i answering him..so bermulalah trip g Ranchan..weather okie2 jak..then saw the Jong Crocodile Farm..suddenly Plan B came out...he decided go to Crocodile Farm jak la...okey la ekot jak...janji tmpt best kan..we entering crocodile farm..pay RM10 per person(only special price to sarawakian)..@3pm they will feed the crocodile..here are some pic of the crocodile..

**watching meeeeee
around 4 pm, out from crocodile farm..then trus plan g ranchan eventhough hari ujan..huhu...around 5pm sampai kat ranchan..still raining..memang teramatlah rugi sbb x bawa baju mau mandi..best gitu mandi time ujan..huh...around 6pm ..go back Kuching again..go to Star cineplex..watching Underworld 3..(not bad la crita ini)..then around 9pm he sent me back to home..


BUT,sepjg perjalanan i started menjadi "bisu"..huh..u know Y? argh perkara remeh kan...this becoz of gara2 berebut mau bayar tiket after kuar dr pawagam..huh..sound remeh kan..ya la..dh aku penat2 kira duit syiling pakey bayar..then he finally choose want to pay with the "duit kertas". juz he dont want gv the 5 sen syiling itu utk membayar...sama jak kan..still bernilai bh berbanding duit 1sen..argh...arrogant...duh..forgive me..i became moody until he sent me in front my college..then dgn sombongnya, aku kuar kereta dgn langkah yg laju tanpa menoleh ke arahnya(x spt b4 this i did lah kan) eventhough he keep calling me..argh..who care lah kan..then b4 jejak kaki mau naik tangga, suddenly i realize one of my stuff forgot in his car...My God....my HP...at the same time my mind sempat calculate eventhough mau tinggalkan saja dlm carnya @ not..argh..takut jugak..sapa tau malam2 nanti someone yg x berkenaan smsing me or calling me kan..argh...ambik jak la..call him with my digi number..still dont pick up(maybe dia x tau number dg aku bh..ya x angkat)..finally call my HP(celcom la)..owh thank God.he pick up my celcom...dia blm kuar dr our college...hehehe..masa dia bagi balik my Hp..my mimik muka still arrogant lah konon..hahaha..juz say "Makseh " to him....

p/s ada juga rasa bersalah dlm hati(hehe)..lepas buat dia macam 2..kihkih..sorry dear..

k .wanna sleep early..esok trip mau pigi kpg Budaya lagi(i gez la)
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign