Pages

|The Comrades|

17 June 2014

Tuala Wanita Lexee. Berubah untuk kesihatan anda!!

Tahukah anda semua tuala wanita di pasaran ialah dari jenis recycle ( kitar semula ) ? Wanita yang cantik dan ceria mungkin sedang bertarung dengan bahaya akibat penggunaan tuala wanita jenis recycle.



Kebanyakan pad dibuat menggunakan kertas kitar semula atau kertas sisa buangan. Proses kitar semula kertas ini menggunakan bahan kimia yang banyak bagi menghilangkan warna dan bau.



Siapa pernah dengan tuala wanita Lexee? Saya tahu pasti masih ramai yang tak pernah dengan Tuala wanita Lexee kan. Yer ini benar. Melalui pertanyaan saya 2 3 minggu ni masih ramai yang tak tahu kewujudan tuala wanita Lexee ni. Oh kesian yang tak pernah dengar kan. 


Ok bagi yang baru nak kenal tu takpe nanti saya kasi jelas kat uolls. Toksah risau.

Bagi yang kurang pasti ,Pad Lexee diperbuat daripada 100% kapas, bebas dari klorin dan dioksin. Ia adalah satu-satunya pilihan pad yang tepat untuk semua wanita kerana selamat dan selesa digunakan. 
Ok jom kita tengok kehebatan pad lexee ni berbanding pad di pasaran.



CIRI-CIRI UTAMA PAD LEXEE :

1) Mampu merawat hampir semua masalah utama wanita.
Mencegah kanser, membuang toksik, anti bakteria, fungus, buang bau, cegah bausir, jangkitan kuman usus, merawat senggugut, keputihan dan mengimbangi haid dn banyak lagi.



2) Kuasa penyerapan sehingga/bertahan selama 12 jam, DAYA SERAPAN TINGGI sampai 27 kali ganda daripada biasa, jadi bagi sesiapa yangg selalu bocor, jangan khuwatir menggunakan LEXEE. Biasanya wanita yang sedang haid / datang bulan harus mengganti pad setiap 2 jam dan disitu kita banyak menggunakan pad utk setengah hari(3-4 keping pad),tapi bagi LEXEE pula,anda jgn risau,boleh tahan selama 12 JAM!! Hanya menggunakan 1 keping sahaja dalam masa setengah hari!! Jadi dengan menggunakan LEXEE, anda boleh lebih aktif dan sentiasa segar dan MENJIMATKAN penggunaan 1 @ 2 keping sehari !!


3) LEXEE menggunakan kapas asli 100% pada bahagian penyerapnya dan di tengah-tengahnya terdapat ion negatif  yang berfungsi untuk menyerap lebih hebat dari pad biasa. Dapat menahan cairan secara efektif. 



4) Mengandungi 7 bahan :

  • Nano Infra Red
  • Ion-ion Negetif (ionized)
  • Pudina  
  • Bunga Melor (Jasmine ) 
  • Minyak Kayu Putih  
  • Aktinolit (Actinolite)   
  • Hydroxycamphane


5) Pembungkusan 5 bintang, telus udara dan formula khas biotek, Pembungkus luar pad LEXEE diperbuat dari aluminium foil, jadi boleh ditutup kembali. Fungsi aluminium foil ini adalah menghalang bakteria-bakteria untuk masuk ke dalam dan mencemari pad-pad lain yang belum digunakan. Desain luarannya yang cantik dan mudah dibuka dengan bungkusan kedap udara. Tidak mudah dijangkiti bakteria walaupun bungkusan pembalut terbuka. Sedangkan pad yang lain pembungkusan luar dari plastik dan biasanya sekali buka tidak dapat ditutup kembali jadi bakteria dapat masuk dan mencemari pad lain yang belum dipakai.



6) Setiap bungkus diberi " Test Vagina Health Kit " secara PERCUMA. 
Kenapa anda wajib memakai tuala wanita Lexee?

  1. Mencegah penyakit kanser servik
  2. Mencegah Fibroid
  3. Memulihkan Senggugut
  4. Membaiki Sistem Kesuburan Wanita
  5. Merawat Jangkitan Vagina
  6. Mengatasi Ketidakseimbangan Hormon
  7. Menghindarkan Penyakit  Dan Fungus
  8. Menyedut Kotoran Yang Tersimpan dan Tersekat Dalam Rahim
  9. Mencegah Bau Yang Tidak Selesa
  10. Merawat Masalah Keputihan
  11. Membuang Toksin
  12. Menghilangkan Radang dan Bengkak
  13. Menghilangkan Kegatalan
  14. Membunuh  Kuman
  15. Menyegarkan Dan Sangat Selesa
Ok Siapa yang nak membeli boleh terus SMS ke 0198912934
Day Use- RM17
Night Use - RM17
Pantyliner -RM19

Siapa berminat sila lelaju kontek nombor di atas ok. Dan paling best bila anda daftar jadi ahli anda tidak akan rugi sebab anda akan dapat harga kasih sayang. So apa tunggu lagi. DAFTAR SEKARANG untuk menjadi ahli dan pada masa yang sama anda akan boleh mempunyai pendapatan sendiri melebihi gaji orang makan gaji. Hah camgitu...Serious ok!!

Keputusan terletak ditangan anda untuk mengubahnya.

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign