Pages

|The Comrades|

30 January 2009

together

//sememangnya waktu sebegini mmg membuhsankan..now i realize...huh..malam ni terpanggil nak post blog..ntah apa nak ckp aku pun x tau..aku mmg dh mengetahui blog aku ni mmg tersgt la rojak bahasa..kejap english kejap malay kejap lg ntah apa ke bahasa..marimithuuuu..so kali ni jgn bingung..aku akan menggunakan bhasa ....sepenuhnya okiee.

//since aku jumpa dengan dia..aku rasa tiap masa aku x lepas dr mengingatinya..ntah..adakah aku angau??pergh...(ni yg mls ni..tgh sibuk post..nyamok sebuk plak nak kaco daun)..continue...

// ya mmg aku chinta,syg,rindu...what about jujur & setia??am i??ya mmg aku berusaha utk menjadi seorg yg setia & jujur utk dirimu..i will...aku akan berusaha utk menjd yg seperti yg kau pikirkan..terima kasih juga kerana mempercayaiku...sesungguhnya aku amat mencintai dirimu..(chewah..jiwang nmpk Ley)..skali skala kan..kdg2 kita x menghargai stiap detik, waktu,saat,minit ketika bersama dgn org yg kita syg kan??bila berjauhan baru kita menyedari smua itu...jadi..mula lah kita bermonolog...kalau lah aku x gado time jumpa dia..kalau lah aku menghargai tiap saat bersama dgnnya...kalau lah aku x melukakan hati nya.kalau lah masa dpt d putar balik.saat itu lah sisa2 sesalan akan datang bertubi2...rasa sgt menyesal kan..tp sapa blh memutar balik smua 2...kdg2..aku rasa aku terlalu pentingkan diriku sendiri sehingga mengabaikan perasaan dia..(forgive me honey)..

//aku x kan lupakan saat2 kita bersama..makan bersama, jalan bersama, shopping bersama, tgk wayang bersama, beri ikan makan bersama(aku rasa ikan2 2 dh kenal ngan kita 2 kan),kongsi mslh bersama& byk lg lagi la...aku rasa happy sgttttttttttt

//aku rasa dah 4 tahun aku mengenali dirinya..(w'pun org kata x baik kira brapa lama dh erk..yer la tkut x lama perhubungan)...mcm kejap jer waktu kan syg....tp aku amat menghargai setiap detik bersama dgnmu...tp walau lama mana pun masa yg d ambil utk bersama dgnmu..aku ttp rasa masa sgt mencemburui kita kan..tgk jer hr 2...tgk2 dh 4 hari jumpa,luang masa bersm...rasa kejap je..tp skrg...aku rasa tersgt la boring x da engkau dsisiku...benarlah org kata kan...makin jauh seseorg itu dgn kita..makin tebal rasa rindu dengannya..maka begitulah juga dgn diriku terhdp dirimu sygku....aku harap segala apa yg kita dh janji selama ini satu hari kelak kita dpt tunaikan k..oh ya...pasal invitation ur mom hari 2...ada masa aku datang sana lagi k...love u baybeh

p/s aku rasa nyamok semakin mengganas...jeles lah 2..aduih....salu kena serang kat kaki...ok tat all...
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign