Pages

|The Comrades|

07 January 2010

Holiday PArt 2

Hurmm....

ujan je skrg ek...bengang tol la..tue la bila balik kls jer..msti basah.bila basah je msti balik kelas..*huahaha* tadi je abis malang sungguh nasib beta..helmet mmg menakung air..nak penuh dh beb..*siot tol*

erk..lupak plak..tgh holiday mode gak ni..meh aku cita sket lagi..holiday yg lalu, aku attend satu gathering ni..kami namakn gathering MSN a.k.a Mukah Social Network la..tgk2 5 org jer yg datang..smua aku dh knl b4 ni.BTW yang penting big bos ada beb...then 2nd gathering plak aku x datang..tp time tue byk gak member yg aku blm pnah knl lagi..nak tgk pix x??



**fifiey & dedek

** budak ini eksyen malu padahal kuat makan..
hahahaa
auwwww..kojap2..nak ter..ek ok...**paham2 je la k..nanti sambung balik.
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign