Pages

|The Comrades|

12 January 2010

keBuhsanan 2

adoi..buhsan lagi mlm ni...salu aku b4 jam 12am dh lama terbongkang**tul ke x bahasa aku ni..blasah je**..tp mlm ni agak sukar nk melelapkn mata..**tat y n3 ni wujud..HAHAHA..dah la laki aku tdo awl mlm ni..so xde nk teman bermesej2 gitu lor..xpela..dia penat koje 2..cian deh..

asaiment mula melambak..tp aku bt2 x de asaiment..besa la kan..sapa yg knl aku tau la aku gini..salu bt last minit..**korang msti gitu gak kan..yohaamik ko

isi masa yg xdpt tido ni aku blogwalking kt blog org..merempat la kira 2..then memahami nuffnang..mcm best jer dpt inkam byk beribu2..**mata duitan**..korang yg dh otai 2..share2 gak ler mcm mana nak dpt duit lbh 2..merata dh aku merantau kt blog korang..tp x dpt pun duit lg..**mmg mata duitan..x sabo erk** earning lg zero bai

p/s erk..alamak..n3 kali ni mcm lari dr topik pun ada sbb aku tulis je ape ygada kt dlm pala hotak ni...tgh layan lagu RESSA menyesal...yohhhh
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign