Pages

|The Comrades|

17 February 2010

Back To Basic

Mulai entry ni ditulis, kehidupan ngexz akan seperti biasa lagi.**bagi sepanjang cuti sem ni je la**. Sepanjang cuti seminggu ni, ngexz banyak habiskan masa dengan Mr Kiroro. Ke mana Kiroro pegi, ke situ la juga ngexz akan mengikutnya. 5 hari bersama kiroro macam 5 saat jerk. Yer la kan sapa tak nak bersama dengan orang tersayang. Nak pergi yang tempat best-best, rasa-rasanya macam semua tempat kami dua dah pegi.Tat Y la a lil bit buhsan gak round-round kat shopping complex jerk. Sampaikan dalam 5 hari tue, 3 kali g tengok wayang (Muvie Percy Jackson & the Lighting Thief, muvie the wolfman & muvie Big Little Soldier).Hah amek uolss.Memang termuntah dah nengok wayang kali ni.Semua bolot.Tapi enjoy!!

Ngexz memang tak pernah buhsan ketika bersama kiroro.Sapa yang buhsan ketika ngan orang tersayang kan?Uolss buhsan tak?Kalau buhsan bukan sayang la tuh!!Nak cite ape lagi erk?? Tak tau macam mana ngexz nak ceritakan kat uolls betapa hepinya ngexz bila disampingnya.BUT sekarang, ngexz dah rasa sunyi kembali dah sebab esok kiroro dah mula kerja kembali.Kalau hari-hari begini kan bagus.tak la idop ngexz dalam bilik ni sajork buhsan kan.

Uolls bayangkan 5 hari ke sana ke mari berdua, then tiba-tiba hari ni jalani kehidupan seperti biasa.Erkk sekarang ni pun ngexz macam ape je ntah.Sama macam tahun lepas punya juga sampaikan ngexz sedih sampai nangis tak nak jaoh ngan kiroro tuh.Ape kesh tue erk!!Kes tak nak berjauhan la tuh!!Masa tersangatla mencemburi kita kan sayang!!

Dengar lagu Bad Romance by Lady Gaga dalam keta berpuluh-puluh kali pun kita tak jemukan cayang!!Ngexz gembira bila tengok Kiroro gembira

Hari ni kiroro bawa ngexz kuar je walaupun kejap before dia balik.Time nak anta tuh la ngexz rasa macam nak bubuh gam UHU je kat kerusi keta supaya lekat terus.HAHAHA.gila kan!!

Uolls jangan pulak termuntah baca entry ngexz kali ni.saja nak jiwang-jiwang cikit kan.

Kehadapan kiroro ku sayang,

ketahuilah bahawa diri ini sentiasa merindui dirimu jauh di sana.Diri ini akan sentiasa menyintai, menyayangi & mengasihi dirimu seorang sahaja sampai bila-bila walau apa pun berlaku. Diri ini akan sentiasa mengingati janji-janji yang pernah kita ungkapkan selama ini.Walaupun dirimu sentiasa berkata dirimu terlalu banyak kekurangan, tetapi diri ini tak peduli setiap kekurangan yang ada pada dirimu kerana diri ini menerima dirimu seikhlasnya dirimu menerima diri ini.Semoga janji-janji yang kita ungkapkan selama ini akan dimakbulkan suatu hari ini.Diharap dirimu di sana dapat menjaga diri & kesihatan untuk diriku di sini.Sekiranya dirimu selalu menuturkan bahawa dirimu sangat-sangat menyintai diriku, ketahuilah diriku menyintaimu lebih banyak lagi dari dirimu.ILOVEYOUSOMUCH!!


Semua saat-saat indah ketika bersama dirimu akan diriku patrikan dalam lubuk hatiku supaya boleh kita ceritakan kepada anak-anak kita kelak**wink3**. Segala susah payah yang kita pernah lalui akan kita jadikan pengalaman pada masa akan datang supaya hubungan kita akan menjadi semakin matang.Sikap tolak ansur yang dirimu selalu amalkan sedikit sebanyak membuatkan hubungan kita tidak goyah kerana dirimu terlalu sayangkan perhubungan ini walaupun kita sering berjauhan.Tapi sedikit pun tidak merenggangkan hubungan antaea kita/Diri ini terlalu menyayangi hubungan ini sehinggakan cubit paha kanan, paha kiri terasa**eh tol ke ni**. Dari hari ke hari semaian kasih sayang yang dirimu berikan kepada diri ini makin membuahkan perasaan ingin sentiasa berada di samping dirimu setiap masa.Walaupun dirimu selalu menyatakan tak perlu mengucapkan "terima kasih "ke atas semua yang dirimu telah korbankan demi diriku, diri ini teramat menghargai semua tue. Tak salah untuk mengungkapkan semua tue sebab diriku ikhlas menghargai semua tue.


Erkk..sudah-sudah.tak dapat dah ngexz nak teruskan ni.Tak sedar dah airmata dah menitis.HUHU.ingat uolls jangan muntah di sini dulu tau.Sekali sekala jer ngexz jiwang dalam blog ni.

Di harap Mr Kiroro baca entry ngexz kali ni kan.Puh puh puh!!

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign