Pages

|The Comrades|

18 April 2010

Saat Yang Aku Tidak Suka!!

Time subuh- subuh gini, mesti uolls dah lena selenanya nya kan. Siap dengar lagi dengkuran tuh. Mak ai jeles plak aku dengar. Ntah knapa malam ni mata ngexz memang tak dapat nak dilelapkan. Selama satu jam aku berbuat macam- macam aksi untuk menidurkan mataku ini. Tapi tak berjaya. Siap goyang kaki, nengok2 picture dalam henpon la. Last- last buka lappy, tulis entry ni.Huhu..Sekarang dah kul 3 lebih bai.. esok nak kena bangun awal. Wat revision lagi. Senin dah ada paper bai.. apa la aku ni..kan elok study daripada online kan. Aper da.

Ape motif ngexz wat entry kali ni. Ngexz sajer nak popek sal aktiviti harian ngexz kat sini. Agak lama gak ngexz tak publish sal aktiviti ngexz kan walaupun tak sefames yang lain. Isnin ni ngexz akan berperang ngan first paper. Saat yang paling student semua tak suka bila tiba final exam kan. Tul tak? Sape yang suka benda ni kalau wajib nak belek2 buku, study sampai tak tido 3 hari 3 malam. Sapa suka memang ngexz salute spring wink-wink la kat dia. Ngexz memang tak sanggup la. Cuma nak cukupkan syarat je ni. Kalau tak, idok la hamba mau...

Seminggu revision week macam bertahun lamanya. Kenape?? Yer la dok seminggu tue memang wajib mengadap buku. Kalu tak mengadap, nahas la time exam macam orang buta kehilangan tongkat terkapai sana- sini cari idea nak goreng. Tambah lagi orang macam aku ni memang idok la reti bab goreng. Nengok member sebelah besh jer goreng. Hangus pun hangus la, asal boleh makan kan. Aku?? Kalau sudah tak tahu, tak bergoreng la alamatnya. Mahu tak mahu kena la gak belajo. Di tambah lagi dapat housemate yang memang gilo belajar, lagi la tahap kejelesan aku tinggi tak nak kalah ngan dorang. Hah tuh namanya persaingan sehat. Nasib la aku dapat housemate yang jenis suka blajo. Kalo yang jenis kaki clubbing, karaoke, mati la aku. Opsss.. clubbing2 not my taste ok. Sajork..
Ni la terjadi kat aku bila aku punya otak macam tak boleh terima semua input. Alamatnya buka r blog kecayangan gue ni. Salah satu keburukan bila ada note softcopy, memang akan melencong ke tempat lain la jawabnya. rasa macam nak sembunyi dalam manguku tandas jer broadband time gini kan. HAHA.Sanggup ker aku ni??

Aku sajer kan nak tunjuk kat korang yang aku ni studyholickpeng. HAHA. 3 hari 3 malam aku khatam subjek ni. Macam stress jer dibuatnya. Yo la aku ni jenis tak suka nak mengira2 bai. Tat y bab kira2 aku lambat nak pick up. 1 + 1 pun nak pikir gak. HAHA.Tambah lagi subjek ni perlukan imaginasi yang tinggi ni. Kalau takder imaginasi tinggi, gudbye jer la bai. Ala takkan tak taw lagi subjek yang aku maksudkan ni. Ekonomi la bai. Sapa minat eko ni?? Kalau boleh skip, memang rela den amek yang lain. Harap- harap la lepas kali ni. Ni repeat paper aku la. Opss terbongkar situ. korang doakan aku lepas subjek ni k. kang tak lepas, tak leh grad aku tahun ni. bagi jer la subjek lain asalkan jangan subjek kira- kira, aku sanggup baiiii..
Apa yang penting benda ni sumber insipirasi ku dikala otak macam nak kuar cecair. HAHA. Telur tuh aku lukis sebab kat umah aku banyak giler telo. Macam tak abeh makan jer rupanya. Padahal tak lama lagi nak holiday. Korang nengok lukisan ni jangan juling sudah k.

p/s sebenarnya aku windu sama Incik Kiroro aku tuh. tapi sabor jer la dulu. Abeh exam nanti boleh la jumpe..Auwwww

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign