Pages

|The Comrades|

06 December 2010

Mari berlari bersama BlogLarian



Syok-syok jenjalan awal pagi ni di blog yang tak asing lagi kalau tak blog cikgu dahlia. tiba-tiba tanganku gatal klik readmore kat bahagian entry berkenaan dengan bloglarian yang cikgu ni post. Macam menarik jer aku tengok yang mana kebetulan sekaran blog aku kehilangan banyak trafik disebabkan berukband tka berapa kuat nak melompat memanjat pohon kayu. Ahaks! Tapi before nak disenaraikan dalam bloglarian ni, aku kena la buat entry khas untuk dorang kan. Syarat memang da vavom senang giler.

1. Letakkan banner yang dorang dah sediakan berserta dengan link ke blog http://bloglarian.blogspot.com/ **settle**


2. Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

Saya suka berblogwalking kerana dari berblogwalking dapat mengenali blogger lain di samping mengetahui berita hot pada masa kini dan meningkatkan trafik ke blog saya. **settle**

3. Follow Bloglarian **settle**

4. Tag 3 orang atau lebih rakan

http://www.sheisfifiey.blogspot.com/
http://eikasyaza85.blogspot.com/
http://www.qamarguyz.blogspot.com/

**settle**

5. sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment **settle**

6. Tinggalkan link post anda di comment entry ini... **settle**

7. peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan.. **harap dilistkan.hehe**

8. tiada tarikh tutup buat masa ini


Mengikut entry yang ditulis cikgu dahlia, bloglarian ni memang best. Apa yang best menurut cikgu dahlia adalah:

1. Blogwalking dengan lebih mudah dan pantas.

2. Bukak 5 blog dalam satu masa. Bukak banyak blog dalam satu windows. Tak payah tekan pangkah banyak kali.

3. Loading time untuk blog lebih cepat.

4. Trafik berganda. Bila ada yang bukak senarai jer, dah dapat trafik.


Hah..percaya tak..sila la percaya okie!! sebab tue la aku nak try gak ni.. Harap tersenarai la..


Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign