Pages

|The Comrades|

06 May 2011

Berkaul




Perhatian! Ini masih entry yang bersangkut paut dengan previous entry. Kalau tak berminat sila pangkah terus kat atas. HAHA. Macam harem jer statment gitu kan. Adaakukesah korang nak baca ke tidak. Uolls tak nak baca aku tetap juga nak membebel berkenaan dengan previous entry sebab aku masih histeria dengan event ito dowh.HAHA

Even kehitaman kulit gara² “berKAUL” belum lagi dapat putih kembali(macam la putih sangat kan), tapi memang enjoy the moment walaupun sangat fenat. Dalam fenat gitu memang akan wujud rasa keseronokan coz berkat pertolongan sesama staf kan dan pada masa yang sama aku dapat mempelajari benda baru. Hah tak ke rugi kalo uolls tak dapat pelajari benda baru. Bak kata orang cerdik pandai “belajar dari sesuatu yang baru dapat mematangkan diri kita walaupun kita dimarah kerana cara sebegitu merupakan salah satu proses pembelajaran”. Wah mengalahkan kaunselor jer aku kan.**erk idea tiba² macam dah berterbangan”

Aku tak nak bebel panjang². Kang mesti ada yang rasa nak muntah hijau kan. So better uolls tatap jer picta² yang aku letak ni okieeee

Yang ni picta semasa sesi mengemas and membina gerai kami. Even banyak giler dugaan macam hujan then terkena plak tempat kami banjir coz tempat tue rendah, so memang mencabar sikit kesabaran kan. Nasib boleh manage semua tue. HAHA.

1. Tengah menganyam untuk perhiasan dalam galeri kami. Yang lawaknya before ini memang aku tak reti menganyam. Disebabkan ini la jari jemari aku ni pandai menganyam walaupun tak santek. HAHA

2.Cantik tak burung² yang bergantungan tue? Hah tue belas ehsan dari gerai komuniti dari kampung orang tau. Nasib ada burung tue. Cantik la sikit rupanya. HAHA

3. Hah tue la view galeri kami pada waktu malam. Awesome kan.

4.Yang ni memang dah complete semua and dah siap kemas² semua.

notatangan: panjang tak? Ke nak tambah tahap kepanjangan.HAHA


Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign