Pages

|The Comrades|

21 June 2011

Blog Thengexz tersenarai dalam blog bakal digodam???

Agak terkejut plus nak ketawa terbahak² bila tengok blog ciput aku pun dorang nak goLinkdam. Apa paedahnyer korang nak godam blog aku? Pendapatan blog aku pun cukup makan kais pagi makan pagi kais petang dibawa ke malam. HAHA. Tapi ape² pun kena take siyes jugak kan sebab hackers ni memang tak ada tali pusat. Main sukati jer nak godam.

Tengah syok blogwalking, aku singgah la ke blog eqa, and nampak entry pasal godam² ni. Maklumla sekarang ni sensitif sikit pasal isu godam yang tengah hangat sekarang kan. So aku dengan laju nyer cek kot² blog aku pun tersenarai gak. HAH!! See this!!

Uolls boleh gak cek kot² blog korang pun tersenarai. Cek kat sini. Betul ke tak kita tak tahu la kan. So untuk langkah berjaga², better backup setiap entry kita agar bila di baikpulih selepas digodam, uolls boleh mendapat kembali entry tersebut.

Erk, aku pun tak nak cakap memanjang pasal ni, mana tahu pengodam sedang memerhatikan kita kan. Bewareeee!! Opss!! Nanti aku ajar cmner nak backup semua entry hah..


notatangan: teringat pulak, dulu semangat giler nak belajar cmner nak mengodam, tapi member tak kasi ajar sebab bukan ajaran yang bagus, tambahan lagi aku ni pompuan. Itu dia gitaw la.HAHA
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign