Pages

|The Comrades|

01 July 2011

Dugaan demi dugaan

Happy friday uolls! Erks mood sekarang adalah tengah geram sebab semalam bagi yang giler update blog mesti uolls naik darah kan coz tak dapat nak bukak blogger[dot]com semalam, tak dapat nak update entry kan. Kuar jer mesti blog error. Hah.. ni yang aku nak popekkan hari ni gak. Actually aku dah tulis entry semalam. Then kuar gak hal yang sama macam aku kata kat atas tue. Tak tahu cmner tetiba window tempat aku tulis ni ilang gitu jer ke or aku tertutup tanpa sengaja. Hangin satu badan babe.. Dan la aku taip panjang. Hari ni terpaksa la aku gigih menaip semula.

Dah la blog lama tak berupdate. Tup² error pulak kan. Tambah plak lately memang banyak giler dugaan datang yang kita tak sangka² eh. Aku baru jer kehilangan nenek saudara yang kami semua sayangi. Benar kata orang pergi takkan kembali. Bila² saja kita akan pergi. Then sekarang nenek yang sorang pulak tengah nazak. Keluar dari hospital semalam coz doktor sendiri kata takde harapan nak ok kembali sebab paru² dah kena jangkitan kuman. So, terpaksa berserah kepada Nya jer la sekarang. Mana yang terbaik untuknya, kami tetap berserah. Kasihan gak nengok nenek menderita menahan sakit dia.

Orait, aku nakmo mood sedih² plak. Bukan nak sajer gitaw kat uolls, tapi aku rasa aku akan rasa lega bila menulis giniand share ngan uolls even uolls tak sudi baca BUT tetap gak uolls baca sampai habis kan.Tocheee..

notatangan: Habis manis sepah dibuang
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign