Pages

|The Comrades|

15 July 2011

Macam-macam pe'l arnab ni

Semalam kan seperti biasa la balik dari kerja, aku akan lepak ngan rabbit² kesayangan aku ni even penat macam nak mampus. Bangun pagi² pun aku mesti dok lepak depan kandang depa ni dulu sebelum mandi- manda. Betapa fanatiknya aku kat dorang kan.**eh dorang pulak. Takpe la kan.

Masa aku melayan dorang ni semalam tiba² jer terkejut ngan pe'l yang seekor ni. Cuba tengok ni
Hah, apa ke jadanya Raya wat style gini. Dok melentang pulak.Tak pernah dibuatnye. Manja giler bila nampak tuannya dok melayannya. Jeles plak bila nengok aku dok layan yang 2 ekor tue je. Mula la si Raya ni melompat² mintak dilayan.

Kerenah Si Melody ngan Elang ni pulak. Bukak jer kandang asyik try nak lompat kuar je. Si coklat tue namanya Elang. Agresif giler nawww.. Yang putih of coz Melody. Si gemok gedempol tue. Kuat makan tue.
Si Elang ni memang pemalu weh. Tengok jer gaya tue. Tiap kali aku nak snap tiap kali dok tunduk muka. Geram tol. Lain pulak Si Melody tue, semua nak digigit.. Tak paham aku

notatangan: Eh, mini turtle aku yang sekorang dah mati jugak :(

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign