Pages

|The Comrades|

11 July 2011

Makan Free Lagi



Wow monday blues kan tiap kali monday menjelma. Tapi apa boleh buat. Tapi monday blues kali ni buat aku semangat. Sebabnyer........
^
^
^
^
^
^
^
^
Tetttt. Makan free kat ofis. Apa sebab asyik makan free jer ni? Sebabnyer sorang budak praktikal habis praktikal hari ni. Hah. Ofis ni memang dah budaya dia. Tiap kali ada yang nak kuar dari ofis ni, dorang akan buat jamuan sikit. Tak banyak, sikit pun jadi la. Asalkan ada jamuan kan. Kira nak hargai apa yang dorang buat selama berkhidmat kat ofis ni la kan.

Aku hari ni mengeksyenkan diri diet la konon sebab menunyer nasi lemak. Hamekk ko.. So aku terpaksa dengan tak malunya mengignorekan saja nasi lemak paberet aku. Bukan apa kat umah dah bekpes nasi lemak gak. Tak nak la aku nak menambah berat aku ni (malam tadi baru promise ngan kiroro nak turunkan berat until 46kg. Hujung tahun ni tengok hasilnyer. Ops next entry aku ceciter eh)

So aku amik yang ni jer tadi

Caya tak aku makan ni jer?? Sila jangan percaya okie..Ada banyak lagi aku makan tadi, tapi aku suka snap yang ni jer. Nak bagi nampak sket aku ni on diet kan. Tapi aku memang tak makan nasi tadi okie. Aku makan ikan kering digoreng, puding(sedap taw), telor rebus separuh jer. Hah tue jer aku makan tadi tau. Eh lupa la, timun sikit. HAHA.

Adeh, susah beno nak turunkan berat kan. Aiyaa.. Any suggestion?

notatangan: Uolls camner ada idea tak?


Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign