Pages

|The Comrades|

03 August 2011

Day 16- Another picture of yourself

1_978298469l

Hah amek uolls picta burok aku ni. Amacam? HAHAHA. Seingat aku picta ni aku amik bertahun-tahun dah. Tarikh jer aku tak lupa iaitu 16 September. Time birthday aku tue bhai. Tat y senang nak ingat. HAHAA

Aku amek picta tue guna laptop cikai aku. Maklum la aku kan duduk bilik single jer kat kampus dulu. So macam-macam aku boleh buat dalam bilik kan. HAHA, jangan mula pikiq benda lain taw. Paham² la kan bila aku dah dilanda kebuhsanan tahap marimuthu alagapas.

Kadang duduk bilik single ni best gak, baru privasi sikit kan. Eh bukan sikit, privasi banyakkkkk nawwww. Antaranya dapat bergayut ngan encik kiroro lomantik², tak perlu la kontrol² and ada member yang termuntah dengar ayat yang kuar kan, nak seksi² pun tak segan kan. Kata dalam bilik sorang² kan.

Eh apasal aku melalut sampai ceciter hal bilik single mingel ni.. Larikssss.

Nak tengok previous entry berkenaan 30 days challenge ni, klik jer sini


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign