Pages

|The Comrades|

27 August 2011

Nah selipar angry bird

Siapa yang dok search selipar angry birds ni hah. Sila cepat-cepat korek hidong. HAHAHA. Alalalala gurau jer la… Ada macam cikgu displin  tak aku garang tadi. HAHA. Boleh blah jer bunyik kan.

cats

Hah sapa punya angkara ni ingat aku tokey jual sliper angry bird ke? HAHA. Mentang- mentang sekarang ni aku fanatik ngan Burung Marah ni kan. HAHAHA. Nak sangat ngan selipar angry birds ke? Nah amek ni aku bagi free je..

2011-08-26 14.20.25

HAHAHHA. Amacam kelas tak? Ko ado??? Non ado kan.. Jangan jeles. Okie aku saja nak bagi uolls jeles. Untuk menambah kejelesan uolls, nah uoll tatap aku mengedik ngan selipar angry birds.HAHAHA

P8261242

Amacam? Ada timbul kejelesan tak kat situ? Kawan aku cakap aku macam orang baru abeh bersalin. Hah tue baru sikit. Belom aku pakai stokin pelangi combine ngan selipar angry birrds ni. Baru uolls terbeliak nengok. HAHAHA.

Jangan jeles uolls sebab aku dah ada selipar angry birds eventhough cuma selipar camgini. HAHA


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign