Pages

|The Comrades|

30 March 2012

I am back

Lama beno rasanya x update kan. Jap aku nak buang sawang yang tak diundang ni,ahaks... Amacam ada yang rindu kat aku tak? Erkss sengal jer kata gitu kan. Macam la aku ni pames macam kak yanmie tue korang nak winduan bila tak update kan..

Rasanya kebelakangan ni mood berbelog aku dah tak tegar macam dulu dah. Yer la kalau dulu sehari boleh tiga entry aku pos. adakah lifeku dah tak macam dulu sampaikan aku takde bahan dah nak dibelogkan.. Erks, tidak sama sekali bhaiii... Kadang urusan harian kita ni, aku tak suka sangat nak huha huha kan kat public, yer la aku gado ke, marah ke, takde mood ke takkan aku nak lemparkan dalam ni semu ni kan, even suatu ketika dulu belog la tempatku meluah semuanya macam my diary la konon bhai..

Kang kalo aku demam pun aku nak post sini ada pulak yang muntah badang baca post aku kan. Kadang tue aku tak nak post semua berkenaan life ku takut ada sesetengah pihak akan tersinggung ke ape ke or mana taw ada yang terbaca yang bersangkut paut dengan dorang kan. Almaklumla bila aku moody, aku ni sampai mengeluarkan kata-kata yang boleh menyinggung hati orang even aku tak bermaksud gitu sebenar.

Eh, apesal pulak entry aku ni macam emo semacam.. Cheers la bhai!! Orait,sudah la malas dah aku nak taip memanjang. Aku tunggu jam kul 5 dah mok blah dari ofis ni.. Esok terpaksa bertugas lagi. Tapi takpe boleh claim overtime. Kan kan..

Ok, aku titip ini saja sama uolls k.. Tak la kosong sangat entry aku ni takdo gambo




- Posted using BlogPress from my ipad2

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign