Pages

|The Comrades|

20 May 2012

Live update- memanjakan my myvi

Sekarang aku tengah menunggu turn my myvi untuk dibersihkan. Sambil tunggu better aku buat live update kan. Baru berbaloi sambil boring menunggu lelama.

Eh, aku lupa nak gitaw uolls yang time aku service myvi kat perodua 2 minggu yang lepas pekerja kat sana siap kutuk myvi aku. Kutuk sebab keta aku kotor macam jalan kat ladang yang masih bertanah lumpur. Yer la dah kita guna seharian, memang la kotor kan ditambah pulak laluan hari2 aku keje jalan memang belum berturap. Aper la yang tu pun dorang nak kutuk. Dah la dorang kutuk guna bahasa yang aku paham. Dorang ingat aku ni tak paham apa yang dorang cakap. Aku malas nak smash balik. Tunggu jer la next service aku nak kenakan dorang balik. Haha



Satu masalah ke bagi dorang kalo keta aku kotor ke bersih ke kan. Keta aku, bukam keta dorang. Aku tahu la nak bersihkan cuma aku takde masa time tu. alaaaa manusia sekarang ni kan.

Naa, see kalau boleh tiap minggu aku hantar keta aku kat car wash. Sebab kebersihan penting untuk my myvi bhai.




Tada.... Dah bersihhhhh..

- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign