Pages

|The Comrades|

21 June 2012

Jerebu melanda

Semalam time sampai tempat kerja, jerebu tebal giler. Before this, tak la seteruk semalam. Mak ai sampaikan bangunan pentadbiran sebelah tempat keja pun tak nampak. Aku amek dari atas pun dapat lihat balik bayang2 aku sendiri dek kerana jerebu terlalu tebal.

Dari info yang aku dengar, kes pembakaran kat indonesia sana la la yang mengakibatkan jerebu ni. Nasib bek hari ni ok sikit. Kalau tak, isytihar darurat la kan. Yeyyy sorga lagiiii..

Time kemarau gini, elakkan la membuat pembakaran terbuka bhai.. Tak sayang bumi la uolls ni..haishhh

Hah ni la suasana pemandangan dari atas, sorry la tak clear sangat, aku takot ipad aku jatuh pulak...



- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign