Pages

|The Comrades|

17 July 2012

Melody dah passed away

Mode sedih ni...aku nampak abang aku tag gambar melodi yang dah menghembuskan nafas kat fb. Sayu jer. Padahal baru semalam jer sakit.



Kasihan kan. Semalam mak aku bagitaw melodi tak nak makan and najis melody macam cair-cair cirit birit la tu. Aku bagi makan pun melody tak layan. Jadi semalam aku bagi pil chi teck aun sebab arnab aku yang seekor dulu macam gini gak, aku bagi pil tu sihat balik. Aku harapkan melody macam tu jugak, tapi dengar-dengar dah macam gini.

Dah la melody ni jer satu-satunya induk betina yang aku ada. Lepas ni susah la nak dapatkan induk betina. Melody dah 3 kali melahirkan anak-anaknya. Cer tengok anaknya



Comelkan. Anak-anak melody semua dah let go sebab banyak giler orang berminat. Harap-harap pinjamkan induk betina yang aku bagi kat makcik aku. So boleh la beranak-pinak lagi kan. Tapi tetap tak sama macam melodyyyyy.. Uwaaaaaa

- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign