Pages

|The Comrades|

05 September 2012

Beli Ebook RM90 sambil menjana pendapatan

Hari ini macam-macam cara kita nak menjana side income kan. So takde sebab sebenar kita selalu hujung bulan tersepit sebab takde duit. Dan pada hari ini juga kita perlu bijak camner cara nak menjana sumber pendapatan selain dari gaji bulan kita kan.

Masuk toilet pun bayar ler, nak timbang berat badan pun mesti letak coin 20 sen baru dapat tahu berapa berat kitew kan. So, aku ada cara nak ajak uolls camner nak menjana side income tanpa perlu bersusah payah, even suri rumah tangga sepenuh masa pun boleh buat sambil goyang kaki. Goyang kaki gittew.kikiki..ok ok siyes k.

Ok yang Ebook lak bukan Ebook yang tak berguna pun. Kebanyakkan EBook yang dorang jual memang banyak memberi manfaat dan tips camner nak menjana sumber pendapatan melalui internet terutamanya.

Aku taknak membebel panjang-panjang, uolls boleh lihat sendiri and baca sendiri k. Aku sendiri terpegun camner satu bisnes ni boleh mendatangkan pulangan yang lumayan sedangkan modal pun serendah RM20. Wow!! Dengan penuh semangat, aku pun terus klik dengan bermodalkan RM90. Tak sampai seratus pun kan. Aku pilih pakej RM90, mana tau lagi masyuk kan. Giler tamak kan. Kiki. Takpew tamak untuk diri sendiri jew.

KLIK SINI UNTUK MENDAFTAR

So uolls apa tunggu lagi cepat register sebelum terlambat daripada buang masa menatap facebook 24 jam, lebih baik guna facebook untuk menjana side income kan. Tak gitew? Clap clap



- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign