Pages

|The Comrades|

16 September 2012

Hari ini birthday saya


Woah tajuk macam nak kena lempang or syok sendiri jer kan. Fedulik apa aku kan. Yang penting uolls hari ini public holiday and senim pun cuti kan gara-gara birthday saya ni. Haha.

Ok hari ini adalah birthday saya iaitu 16 September. Eh lupak dan jugak birthday daddy tercinta. Ya kami berkongsi tarikh lahir yang sama tapi bukan tahun yang sama ok. Saya lahir 1987 dan daddy saya lahir 1951. Paham?

Happy giler sebab seluruh Malaysia ingat hari lahir saya dan malam tadi siap countdown lagi kat tempat saya. Tak caya? Hah cer tengok ni



Ni sebahagian persembahan pada malam itu. Saya tak dapat snap banyak sebab pada masa yang sama saya bertugas protokol. Kikiki

Dan satu lagi kat facebook sepanjag hari ini adalah status ni hah




Ok ini hanya sebahagian jer yang wish. Thanks yer semua kawan fb saya. Eh ada satu lagi nak tunjuk kat uolls. Hah ni eh



Saya menang lagi uolls. Tengok no 20 tu hah. Tapi tak tahu hadiah apa saya dapat kali ni. Hurm actually ni kali kedua saya menang contest dari Perodua. Paling tak boleh dilupakan Perodua announce seminit selepas pukul 12 hah. Kira macam hadiah hari lahir saya dari Perodua la kan. Kiki. Actually ni contest yang Perodua anjurkan sempena kemerdekaan hah. Tak susah pun buat ucapan kemerdekaan sekreatif yang mungkin. Aku sendiri pun tak tahu camner bunyi ucapan aku hari tu. Aku taip jer apa yang terlintas difikiran. Cewah

Btw, thanks uolls yang wish birthday aku dan aku sangat happy giler sebab lahir tanggal 16 september. Eh kawan aku pun tawen hari ini. Congrats to both of you Me & Mrs Zarie..

- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign