Pages

|The Comrades|

08 March 2010

Lagi Kes Pembuangan Bayi Secara Kejam!!

Click Sini kalau sanggup nak tengok gambar bayi yang dibuang secara kejam.**ngexz terpaksa remove balik pic sebab cikmin tak sanggup nak tengok kekejaman yang manusia buat.Click kat link kalau sesiapa nak tengok k.**Sori cik min


Semalam penduduk Kuching digemparkan dengan berita berkenaan dengan kes penemuan mayat bayi dibuang di dalam parit..Kali ni kes yang pertama kali berlaku di Kuching, Sarawak. Seorang bayi ditemui di dalam parit oleh dua orang budak lelaki yang kebetulan bermain di kawasan tersebut.Kejadian ni berlaku kat Pasar Stutong Tabuan pada kira-kira jam 2.30 petang. Mayat bayi tersebut telah dihantar ke Hospital Umum Sarawak untuk dibedah siasat.

Tengok,betapa kejamnye manusia pada hari ni.

Sekali tengok bayi tue dah macam ape dah lepas dibuang macam gitu je. Kasihan pun ada. Yer la kan kalau kita jaga, bagi pakai, makan dia, mana tau suatu hari nanti boleh jadi orang berguna even mak bapak dia perangai macam hantu!! eee geramnye.. Kalau la ngexz jumpa depan mata orang yang buang bayi tue, ngexz sula je, then buang je dalam sungai Sarawak.

Sanggup pula manusia yang buang bayi tersebut yang sudah cukup sifat. Kenapa tak bagi je kat orang yang betul-betul nak jaga bayi tue kan atau bagi je kat pusat asuhan. Ini tidak, buang sana sini ibarat bayi tue barang mainan je. Binatang pun tak buat anak-anak dia gitu kan, inikan kita manusia yang punya akal fikiran. Nasib baik la bayi tue tak dimakan binatang yang berkeliaran kat situ time tue.

Kalau uolls tengok dengan mata kepala uolls sendiri mesti rasa kasihan kan. Kalau yang memang nakkan bayi lagi la kecian tengok bayi dibuat secara kejam gitu..

Renung-renungkan lah!!

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign