Pages

|The Comrades|

09 June 2010

World Cup 2010 Anthem


Woah,bahang piala dunia memang amat terasa sekarang kan. Para kaki bola, kaki botol, kaki bangku sekalian, uolls dah kena demam panas bola ke ni? Fuh!! yang memang fanatik bola mesti tak sabar nak tunggu ni kan. Dan bermula la kembali ceritera demam bola Piala Dunia yang akan bertapak di South Africa ni nanti. Malah ada yang bersengkang mata sampai pagi dek kerana menunggu pemain kesukaan mereka beraksi kan seperti Ronaldo, Wayne Rooney ke malah kumpulan kesukaan mereka seperti Brazil, England dan banyak lagi.

Dan sudah tentu sekali nanti para ibu-ibu bapa-bapa, para pekerja tak kira sektor awam mahupun swasta, buruh binaan, pekerja sendiri (woah panjang melebar plak ngexz) akan mendapat simptom mata panda dek kerana tak cukup tido. Tak cukup tido bukan kerana buat kerja yang disuruh boss. Tapi tak cukup tido kerana tengok bola sampai ke pagi.

Tetapi,sudahkah anda memuat turun lagu tema Piala Dunia 2010 pada tahun ini? Kalau anda belom memuat turun, anda bukanlah peminat setia bola yang uolls gahkan itu. HAHAHA. Jom kita dowload Lagu Wavin' Flag yang dinyanyikan oleh K'Naan.
Klik sini nak download k

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign