Pages

|The Comrades|

08 October 2010

And Now we meet Again| Ngexz

Gonjeng-gonjeng eno-eno.. Tetiba jer kan Apakah penyebab.Macam meroyan je.HAHA.Actually aku happy hari ni sebab after beberapa bulan berpisah dengan member-member geng mafia akhirnya hari ini kami dipertemukan semula. Dan yang paling best sekali kami dipertemukan semula di hari kebahagiaan kami selelpas 3 tahun berhempas pulas iaitu hari konvokesyen kiter-kiter la. Ada jeles tak?

Actually hari ni raptai. tapi aku rasa macam tak raptai je
. Mana taknyer kami dok bizi popek sana sini diluar dewan time raptai diadakan. Mana taknyer banyak giler isu kami popekkan. mana tka banyak bila lama gedabak tak jumpakan. Aku pulak baru hari ini amik jubah konvo aku. Yang lain dari Rabu hari tue dah amek. Aku kan suka last minit. So, jangan dok kepo ok.

Hujan renyai pagi tue macam tak hujan je. Mana taknyer aku main redah je hujan-hujan tue sebab dok nak bergambar ngan member. Ditambah pula sempena konvo kali ini, ada minggu seni budaya dan warisan anjuran fakulti seni. Makin meriah la gamaknyer kan. & aku dengar malam esok ada persembahan kebudayaan dari MAKUM. Semua IPTA terlibat babe.

Nak nengok kegilaan kami hari ni tak? Let's go

Aha...Ni yang aku cakap tadi. Orang raptai, tapi kami bizi kat belakang. Yang kiri tue hidung bertampal plaster sebab sehari nak terbang sarawak dia eksiden. Naaaa dapat 3 jahitan kat hidung dia. Kesiankan. Takpe kan cute je lekat plaster kat hidung.Hoho

** Tadi 3 orang je, Then sekarang, haaaa hamek ngko. Ni memang dah cukup korum. Semua berkumpul katakan. Sehat-sehat semua jer nampak sini kan.HAHA

**Sempat gak bergambar kenangan depan pintu gerbang Minggu Seni Budaya dan Warisan tadi. Time ni aku tak tau yang lain mana dah pergi. Memasing hanyut.Mana tak nyer.Bila jumpa geng, terus lekat kat situ, memang tak boleh putus cita dorang.
**Lawak giler nengok gambar ni. Sebenarnya nak buat aksi lompaan kijang, tapi tak menjadi. LAst-last menjadi gak, tapi aku tak boleh masukkan kat sini sebab gambar agak sensitif okie!!HAHAHA

Aku rasa jari korang mesti dah penat scroll down kan. So better aku stop sini. Nanti aku update lagi bila ada kerajinan menjelma.. Tadaaaa


Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign