Pages

|The Comrades|

12 October 2010

Its 101010 | Ngexz

10.10.10. Cantik tak tarikh tue? Of coz la kan. Sekali jer berlaku tu babe. Sangat bermakna kat aku tarikh keramat tu kali ni. Dah la Angkasawan Negara pun pilih tarikh tu untk persandingan mereka, so aku pun ada kenangan tersendiri. It's my convo day ok!!. Hurgh.. memang aku akan ingat sampai bila-bila tarikh tu. Senang jer nak ingat tu.

Aku takde idea sangat nak menaip bila tak disertakan dengan gambar- gambar vogue gitu. Otak ni macam jem berkarat dah. So better aku letak pic then aku huraikan panjang lebar.. Bagus tak?

With kawan rapat a.k.a geng mafia la konon time kampus life. Tapi muka sejibik x iras mafia.Hampeh je kan

Aku main grab je orang yang limpas depan aku then ajak gambar with me. Amacam? Ada gaya mafia. Paling tak boleh blah bila ada media photographer tetiba datang then terus capture gambar kami. Apa lagi terus gedik semacam depan kamera. Mana taw masuk newspaper kan.

Paling tak boleh blah lagi bila ada nengok orang snap gambar guna "kamera ala-ala artis konon", terus cepat-cepat sembunyikan kamera lapok kami. Malu ehs.HAHA

I like this picta.. Sangat ayu kan bila posing maut atas scoot kaler pink. Sambil tahan pinggang ala-ala macam nak tumbang.
Sangat tak boleh blah a.k.a kaget terkejut beruk. Macam orang pegnen pun ado kan..Auww..imagine dulu la kan.Habis konvo dapat kawen cepat2.HAHA..gedik~


Tersangat spoil.Cuba pandang banner atas tue. Kami bukan Pra- U eh.Warning awal.HAHa. pinjam tempat dak Pra-U je sebab tempat lain semua full dek dak lain amik gambar pose sana sini. Alasan~
Aha..Satu-satunya gambar aku ngan Mr Kiroro. Satu ni je aku boleh masukkan. Dalam kamera melambak lagi. Bukan apa, tak mau pulak mamat ni nak aku letak lam blog mahupun facebook. Tapi aku tetap gedik nak letak. Lantak dia la. Bukan apa. Mamat tu gitau tunggu kulit dia putih baru leh letak picta dia banyak-banyak. Boleh bla kan.HAHA..Hah aku siap guna efek style lama-lama dulu tue sebab nak suh kulit gelap dia tak nampak.HAHA.Amacam? still gak gelop kan.kih2..Jangan mare yer kiroro.


Mak ai.panjang dah entry aku ni. Aku stop dulu ehs. Aku nak dengar nasihat pakar kaunseling dari Wanita Hari Ini jew. Dia pesan nak blogging, facebooking, yming ka tak boleh lama-lama depan laptop. Utamakan keluarga. Aha.so aku nak praktis dulu la ni. Kang tak sedar sampai 2 3 jam depan lappy.

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign