Pages

|The Comrades|

25 October 2010

Kembalikan Bekas Kekasih |Ngexz

Selamat pagi di hari Isnin uolls. Amacam hari ni? Ada bagus ke ceritera di hujung minggu? Mesti rasa malas nak pegi keja bagi yang bekerja kan. Well, besa la hari Isnin memang semua orang tak suka kan. Ouh yer aku tak nak buat intro panjang lebar, takut idea kat kepala ni ilang melayang. Maklumla tengah mode merindui kiroro ni.


Uolls teka nape title aku buat gitu.Kembalikan bekas kekasih? Hurm, macam nak guna-guna ada gak kan, senyongyong pun ada rupa nya kan.HAHA. Uolls tahu tak mana aku dapat title tue. Semua tua aku dapat dari keywords visitor yang search kat blog aku. Baik uolls ngaku sapa yang gila search keyword gitu.Hurm, maksud aku uolls cari untuk apa? Untuk balas dendam ngan bekas kekasih uolls ke. Bahaya la uolls ni kalo nak balas dendam ngan ex uolls. Takut aku.




Aha, amacam uolls ada jumpa tak petua nak dapatkan kembali bekas kekasih uolls kat blog aku ni? HAha. Ntah entry mana satu pulak yang ada letak keywords gitu ek. Aku pun lupa dah.Aku rasa maybe kat entry nasi kangkang yang aku buat dulu kot.

Jangan uolls, jangan wat yang bukan-bukan. Dah la dulu, ada visitor yang cari keywords KIRORO SUDAH MATI. Giler uolls ni, macam-macam ragam visitor ni kan. Ker uolls nak seru balik bekas kekasih uolls kembali ke pangkuan uolls? Nanti boleh kembali lagi ngan uolls la.Tue yang dok search kat internet kan kalo-kalo ada tips nak dapat balik. Lawak la kan, tapi takut pun ada. Dah la 4 hits lagi tue dari keywords KEMBALIKAN BEKAS KEKASIH. Nampak sangat sang pencari tue berusaha keras nak kembali ke pangkuan bekas kekasih dia kan.

Apa-apa pun, jangan wat kerja kotor kalau betul-betul nak kembalikan kekasih uolls tue. Guna cara baik jer babe.



Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign