Pages

|The Comrades|

18 November 2010

Ouh Flu Kenapa Engko Datang lagi | Ngexz



Benci sungguh bila hidung ni meleleh jerk. Huh! Seingat aku 2 kali dah kena serangan selesema dalam bulan ni je. Yer la kan sekarang kan musim tak menentu. Kalau panas, panas giler. Kalau musim hujan, memang hujan jerk. Bak kata orang tua-tua penghujung tahun memang salu gitu. Tapi sekarang Not the main problem la kan. Tekak ni yang perit giler. Abeh dah Strepsil sebungkus aku belasah.

Takdo idea sebenar nak update ni. Yo la dah berkurun rasanya tak update. Takdo mood plak nak update bila line macam siput vavi jerk..Ditambah lagi kebuhsanan yang agak melamfau bila dok umah buat perkara yang sama. Makan tido makan tido jer. Uolls buhsan tak kalo hari-hari wat keja gitu.

Ni la akibatnya MENOLAK semua rezeki yang datang before this. Naa amek ko sekarang memang takdo satu kejapun datang kat engko lagi. Dulu 3 offer aku tolak because of pemikiran yang tak berapa nak matang. Yo la kan dimintabuat keputusan on the spot. Aku memang tak pandai nak wat keputusan time tue juga. Last- last aku REJECT mentah-mentah.

Udah dulu la yer, meleleh-leleh hingus budak hingusan ni. HAHA

Gambar memang takdo kena mengena ngan entry. HAHAHA

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign