Pages

|The Comrades|

17 April 2011

Happy sunday peeps!! Wow berkurun giler aku tak update rumah aku ni kan.Penuh giler sarang lelabah sini.Meh tolong aku buang semua sawang² ni. Rindu pulak nak berblogwalking macam dulu kan. Tapi apakan daya masa terlalu jealous kan ngan aku ni. Ditambah pulak berukband aku memang 3 bulan tak bayo. Ni pun curik² guna wifi office.HAHA.

Hmmm. Semalam bz election kat Sarawak & keputusan sapa menang sapa kalah pun kita dah tahu kan. So tak perlu lah aku hegeh² nak tunjuk kat sini keputusan penuh sebab aku memang tak berminat nak involve benda camgitu.HAHA.

Sebenarnya banyak giler aku nak share kat uolls. Tapi alang² dah menaip ni macam terbang melayang jer idea. HAHA.Blah jer bunyi kan**lempang kang**.Oh yeah aku lupa nak bagitaw uolls ni yang Bekom aku dah mati.Ingat lagi tak bekom? Kalau tak ingat cuba usha entry ni. Sebenarnya tak rasa terkejut la bila nengok Bekom. Kenapa? Sebab aku memang kecian giler berbulan² nengok kesengsaraan Bekom. Mana tak nya kat telinga sampaikan hidung habis semua kena makan unggas²(kot), lalat, etc ek. Timbul kecian plak tengok. Bukan aku tak ubat pun, cuma makin diubat makin menjadi jer kurap² tue. Lama² aku biarkan jer, yer la aku pun takut nak dekat ngan bekom salu. Takut terkena penyakit kan.

So, aku tanamkan si Bekom belakang umah aku. Tak sampai hati kalo nak tengok. Tapi aku sempat gak snap satu gambar untuk kenangan eh.

notatangan: layan hotfm

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign