Pages

|The Comrades|

18 December 2010

Bekom Bercinta dengan Mochie

Lalalala agak lama tak postkan perkembangan cinta 3 segi ni kan. Dek kasihankan cinta hanya bertiga, aku mengambil inisiatif untuk tidak menyeksa batin Bekom & Bonat. So aku g angkat seekor lagi arnab betina yang diberi nama Mochie. Oleh kerana bulu Mochie iras-iras Bekom, so aku cadangkan Mochie disandingkan dengan Bekom. Bonat absolutely dengan Wenly si rabbit ganas.

Jadi no more cinta 3 segi. Untuk mengelakkan perebutan kuasa veto, aku asingkan Bekom & Mochie di satu sangkat yang agak sempit untuk dorang berkejaran. Menurut family 1st Mochie, Mochie still 3 bulan. Dari apa pengetahuan yang pernah aku lalui, arnab 3 bulan memang still masih anak dara kalau nak dijodohkan. Sebaik-baiknya arnab boleh beranak pada umur 5 bulan. Tak pasal- pasal macam menyeksa Mochie je kan. Tapi ada aku kesah? HAHAH. Aku still samakan Mochie satu sangkar dengan Bekom. Nasib Bekom tak agresif macam Bonat yang lebih kepada pemaksaan.

**Bekom & Mochie.. Bulu memang seakan-akan sama. Susah nak bezakan. cuma bulu badan Bekom lebih pudar sikit.

Sekarang aku terpaksa ceraikan Bekom dengan Mochie untuk sementara waktu kerana Mochie disahkan dihidapi penyakit KURAP.hahaha. Kurap ke pe ntah la. Ada luka kecil di bahagian atas telinga. Lain pula ceritera Bonat & Wenly. Pasangan ni memang tak boleh duduk diam. Pantang bersentuh sikit, memang akan diterkam antara satu sama lain. Sampaikan aku terkena 2 gigitan percuma dari Wenly minggu lepas. Gedebab punya Wenly. Siap ko!! Tunggu jer time korang mandi. Memang aku nak siram habis-habisan. HAHA. Harap- harap la Wenly pegnen dengan Bonat ni kan.
**Sila abai penukul kat sebelah okie!! Yang ni la arnab agresif Bonat & Wenly. Yang putih2 besar gedabak tue la Wenly

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign