Pages

|The Comrades|

31 May 2011

Hah pikir jer la

Actually sangat terkilan bila janji² tak ditunaikan. Uolls ada rasa sakit ati tak bila janji tak ditepati? Ok ce citer ce citer...

Gini ni, tetiba teringat pasal giveaway yang seorang blogger tue janji nak bagi. Aternyer belom ada masa nak poskan. Takkan la dari tahun lepas takde masa kan. Hah camner tue? Lu pikiq la sendiri. Aku bukan nak menjatuhkan air muka dia or sengaja nak sabotaj dia dengan menulis entry ni, cuma aku rasa terkilan jer kan. Kalau tak boleh nak bagi, just straight to the point yang dia tak jadi nak bagi kat aku kan. Aku tak kisah pun. Asalkan jangan buat orang lain hilang kepercayaan jer kat kita. Betul tak uolls? Sapa setuju?

Hurm, kalau la tuan punya blog tue terbaca or memang sedang membaca entry ni, paham² je la. Maksud aku kat sini, bukan la aku terdesak giler nak kan giveaway awak tue, cuma nak tuntut janji² yang telah dijanjikan dahulu jer kan. Ker aku sorang yang awak tak bagi giveaway? Yang lain awak dah bagi semua? Ker awak memang semua tak tunaikan semua janji awak tue kat bloggers lain? Hah ce citer lagi...

Pesanan aku yang tak la perfect sangat ni kan. Contoh jer la situasi nak bagi giveaway ni. Tengok orang lain syok jer bagi giveaway, kita ni kalau tak terdaya nak bagi giveaway kat orang lain, better tak payah jer. Orang lain bagi giveaway, kite pun tak nak mengalah. Sedangkan kita memang tak mampu nak ikut cara dorang. Hah camner tue? Even nak pameskan blog or nak naikkan trafik blog pun, ada lagi cara lain nak buat semua tue tanpa memancing visitors dengan giveaway² ke, jackpot la, contest² ke. Kalau mampu, memang tak salah kan. Nama dah usaha. Yang tak mampu macam awak, better tak payah jer.

Ok, enufff, lariksssssssssss. Tengok, kan aku dah popek² dah.

notatangan: tak ingat dah apa giveaway dia nak bagi kat aku dulu sebab kalau tak silap aku last year dah giveaway tue.

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign