Pages

|The Comrades|

31 May 2011

Wishlist pertama sudah tercapai



Still in cuti mode dowh~ Lama dah tak merasa cuti gini even cuti seminggu jer. For the same time dapat gak spent time with beloved one kan. Auwwwcak!!

Genap 2 minggu dah bermanja² dengan pacar baru aku ni. Semua aku explore dari selekoh², celah², roundbout pun aku semua dah explore. HAHA. Amacam ada bunyi propa tak. HAHA. Ok la malas nak suruh uolls bersimbol tanda tanya besau kat atas kepala tue. Sebenarnya aku dah mencapai hajat pertama aku ingin berhenponkan henpon baru. Auww.. Lama giler mengidam nak guna Sony Ericsson Experia X10 ni tau. Haha

Hah ni la wishlist yang aku dah capai sekarang. Now nak move ke second wishlist. Tapi yang second wishlist ni macam lambat lagi nak tercapai. Nak tahu apa wishlist kedua aku? IPAD babe.. HAHA wow tinggi giler kemahuan aku kan. Tak padan ngan gaji yang aku dapat sekarang je nak beli yang tue. HAHA. Apa² pun kalau dah ada hajat mesti la usaha lebih lagi kan.

Xperia ni aku beli hasil titik peluh aku sendiri tau. Hasil aku menang dapat JOHAN pertandingan menulis esei sempena pesta kaul hari tue. Ada la dapat 1k . Belanja member² sana -sini. Sangat teruja dapat duit macam jatuh dari langit. HAHA. Then aku tampung duit yang sikit tue lagi dengan income blog yang aku cashout hari tue. Finally dapat gak aku beli bendalah ni. Sangat teruja babe kalau beli dengan titik peluh kita sendiri kan. Angguk la uolls sana sapa setuju ngan aku. HAHA.

Nak tanya pendapat uolss, IPAD yang camner paling best nak choose ni? HAHAHA. Planning jer. Angan² awal tak kisah kan. HAHA. Ok la tak nak cakap lebih kang ada yang termuntah baca wishlist aku ni. LArikssssssssssssssssss!!


notatangan: Gigih giler aku download games masuk Xperia aku ni. Ko ada?? HAHA

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign