Pages

|The Comrades|

26 May 2011

Maddi Jane memang Awesome

Hari ini aku nak saji mata uolls dengan kegilaan aku mendengar, menonton, dan mengimagine ala² suara Maddi Jane. Ops korang tahu ke sapa Maddi Jane ni? Ke korang dah lama dengar atau aku saje² yang baru tahu. Kecian kan aku.

Aku dua tiga hari ini memang nak termuntah dah dengar suara merdu budak ni nyanyi eventhough dia nyanyi lagu orang lain. Personal komen dari aku.. Sora budak ni lebih sedap dari sora penyanyi asal. Hah. Ada terkejut ke dengar. **cepat la buat muka terkejut uolls**

Masih tak percaya? Ok aku malas nak membebel panjang². Better uoll judge sendiri apa yang aku kata kat atas tue.


Hah amacam. Aku share sebijik je video kat korang. Ni lagi paling paberet aku dengar. Tat y aku letak kat sini. HAHA. Nak tengok banyak lagi dia nyanyi search je nama dia kat YOUTUBE sana.
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign