Pages

|The Comrades|

09 May 2011

Jumaat Malang Dowh!!

Sapa suka bila jummat menjelma? Sapa tak suka memang sangat workholic la kan. Aku? Memang sangat suka. HAHAHA. Kerana Jumaat itu memang akan ku ingat sampai bila².

Kain ku koyak weh. Malas aku nak selindung lagi. Better straigt to the point je ngan uolls kan. Adeh. Kuar ofis memang terlalu excited nak balik. Before balik aku singgah kedai bakery jap sebab tekak ni mengidam giler nak makan fros chicken.

Then tak seperti hari besa aku park scoot aku kat parking. Hari malang tue aku park jer scoot aku kat tempat yang tidak sesuai untuk parking. Mana taknya, tempat parking moto dijadikan tempat parking keta. Erks. So jalan singkat aku park mana je tempat yang boleh menyelit kan.

Krekkk! Eh apesal plak kain aku ni macam tersangkut jer sampai membantutkan aku untuk terus berlari g bakery. Nengok² kat bawah kain dah berlubang. PERGHH!! Dah tahu kain dah berlubang, aku tetap gak nak gigih g bakery. Sekali aku try nak catwalk, ketara giler tempat koyak babe.

Tanpa toleh kiri kanan aku terus blah jer balik gitu jerk. Takde orang nampak kot. Kalau ada orang nampak pun pekerja kat situ jer. HAHAHA

 DSC00213

Hah uolls sendiri la judge macam mana dah rupa kain aku. Uwaaaa.. Tak boleh pakai dah. Pakai lap kaki jer kan.

notatangan: Berulang kali dengar lagu aishiteru jer sambil menaip entry ni. Demam Cinta Melody katakan. Paham² jer la


Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign