Pages

|The Comrades|

11 May 2011

Cek ke-2 Nuffnang



Ouh My Gucci! erk..ape kes ke tiba² je nak OMG kan. Ce cite ce cite...Woraiitttt.

Aku tak sabar nak dapat cek ke-2 dari nuffnang ni coz ari tue aku dah gatal tangan dok cashout earning. HAHAH. Walaupun kali ini agak ciput, at least ada gak cikit kan untuk berfoya². Berfoya la sangat kan. Mesti lama giler tunggu cek sampai ni kan coz aku punya status tak geli² dah. Aku nyer status Ordinary sebab mengatal nak menduakan nuffnang. Takpe.. Mana rezeki lebih, kat situ grab. Kata Grab the Opportunity kan. So grab la ni.HAHA

Sila zoom kalau kurang nampak yer. Hah, kan aku kata earning aku cikai jer..Cukup makan jer bak kata orang. Tak macam otai² kite kan yang dapat beriban tiap bulan. Erk ni yang jeles ni.Takpe, bulan ni nak usaha lebih sebab mood untuk berblog dah melimpah ruah ni.

notatangan:layan Hotfm babe sambil cannot wait untuk jumpa Mr Kiroro kan.Lama giler tak jumpa babe.boleh meroyan aku.
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign