Pages

|The Comrades|

10 June 2011

5 hari sudah berlalu

Woah finally habis jugak course yang aku hadiri. Memang agak worst la kan coz uolls pun tahu aku memang tak suka benda- benda cam gini. Tambah² bila disuruh berdiri depan sorang² bercakap sokahati kita. Hah ko mau?? Dah la aku ni jenis slow nak cakap kalau secara spontan. Kena pikir betul² baru bercakap.

Hah yang berdiri sorang² a.k.a public speaking berlaku hari ini. 5 minit korang rasa lama tak berdiri kat depan? Aku rasa macam 5 tahun jer berdiri depan sambil orang lain pandang ibarat aku ni berbogel.Sangat worst kan. Huh.. Nasib baik lah dah berlalu masa tersebut. Tapi kalau nak diingatkan balik macam best jer kan attend kursus gini. Yer la at the same time kita boleh meet new friend. Ada kala sangat letih sebab jadual terlalu padat even nak take a rest pun susah.

Ni la 1st time aku attend course lama giler a.k.a 5 hari taw. Esok nak check out dah.. Makan free, hotel pun free memang la best. Idea free best ke?

Ok la aku nak cincaw² dah.

Sori kali ni non ada gambar. Aku malas nak godek folder aku nak cari gambar sepanjang aku taking this courses ok. Nanti kalo aku rajin, korang g tengok..

notatangan: cincaw² tue nak tito la.. You are rite man!!! **ikut cakap speaker hari tue.**
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign