Pages

|The Comrades|

13 June 2011

Entry Sambungan.

Ok cuba scroll pegi entry kat bawah ni. Hah entry ni ada sangkut paut dengan entry tue ok. Kata nak tengok gambar time kursus hari tue. Hahaha. *ada ke yang sudi nak tengok? Sebarang je kata kan** Lempang sikit.

Ok aku tak nak popek banyak, uolls juz layan picture bawah k.

Yang ni one of our kerja kumpulan. Diberi satu situasi and korang akan disuruh macam mana nak slove problem tue. Hah Ceciter ceciter...

Yang ni time aku public speaking. Nervous babe. Bukan main lagi hafal semua. Then berdiri jer depan semua sekelip mata hilang semua benda dihafal. Terpaksa la main cakap spontan dah. Even dah kira banyak kali speak in front people, nervous memang sentiasa ada babe.
Hah ni la group aku. Memang sekepala semua. Best. Yang belakang tue intepreme jer. Dah nama group happening kan. Mana- mana boleh jer menyelit.
Ni la semua peserta yang join kursus tue. Actually coordinator gitaw batch kamiorg yang paling banyak coz ni batch terakhir yang akan join kursus ni before new batch coming kelak.
BTW, eventhough aku memang tak suka pegi kursus gini, kadang- kadang kita mesti gak ikut kan. Bukan cuma kita boleh dapat kawan baru, BUT kita akan belajar sesuatu yang baru, dapat tingkatkan lagi skill kita, nama dah A LEARNING PROCESS tak pernah habih kan..

So tat all. Choiwwww

notatangan: aku ada tortoise baru la. Nanti aku ceciter ceciter k.



Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign