Pages

|The Comrades|

20 June 2011

Lola, Lulu, Elang, Melody, Raya

Hah amacam title kat atas tue? Ada saper² nak lempang aku laju² tak guna nama pelakon yang korang sokaaa. HAHa. Orait, actually aku saje nak gitaw kat uolls yang aku nak reveal kat uolls aku ada kamceng baru. Ingat lagi tak entry ngegeh aku nak show kat uolls tortoise kat uolls? Bukan setakat tortoise nak kasi uolls tengok, tapi ngan rabbits aku sekali aku nak show off okie!!

Ni la lola and lulu yang aku ceciter kat uolls. Amacam? Very the clever babe sebab pandai giler panjat sendiri. Aku jer salu sakit hati tolak dorang g air balek then panjat balik. Memang tak pernah putus asa. SALUTE!!!

Hah, aku dah cakap memang kiut miut la babe. Letak atas tapak tangan lagi la kiut.

Yang ni pulak buah hati aku bila bangun pagi. Memang terus parking nengok dorang pagi². Tue yang buat aku semangat nak turun keja pagi². Yang kat atas tue makan bukan main kuat, tapi badan memang tak naik². Yang tue Elang la tue. Yang putih mulus² namanya Raya, And yang sekor lagi Melody.

Hah, Ni Ibu kepada rabbits ni. Sensored sikit takut orang kenal. HAHA.

Aku dah cakap yang ni memang pandai posed.

Amacam. Puas dah tengok ke? Chiowwww

notatangan: Lain kali aku show off lebih gedik lagi orait.

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign