Pages

|The Comrades|

14 June 2011

Previous Entry Hilang

Uolls tahu tak aku semalam terkezut banget bila eqa gitaw camner nak tengok previous entry kat blog aku. Aku baru perasan yang link Previous entry kat blog aku tak berfungsi dah. Mana previous entry yang aku maksudkan tue? Opss aku dah remove semalam and aku dah ganti dengan archive. So no more previous entry. Actually previous entry yang aku maksudkan adalah tutorial yang pernah aku buat kat uolls dulu. Hah yang ni ek.[Klik Sini]

Hah box yang ni latak berfungsi yang aku maksudkan tue..

Memang tak perasan babe bendalah tue dah tak berfungsi. Tak tahu pulak aku pesal tak berfungsi. So sapa yang nak tengok previous entry aku klik je kat box baru tepi sebelah kiri yang "previous entry" tue k tapi dalam bentuk archive la. Orait??

notatangan: tak sabo nak publish tortoise cute aku tue wei....

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign