Pages

|The Comrades|

19 July 2011

30 days challenge!


Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Apa yang interesting facts tentang aku ni eh? 15? Banyak tue. Ok aku try nak cukupkan 15.

#Aku ni muda lagi taw. Baru je 24 tahun. Cewah macam la muda sangat
#Tamat amik degree & konvo pada 101010. Cantik tak no tue?
#Pelatih Latihan Pemerkasaan Siswazah kat Pjbt Residen Mukah sekarang
# Single but not available. Hah apa maksud macam tue? Mati la aku kalau kiroro baca ayat gitu
#Aku tak suka menunggu dan ditunggu. Paling pantang ok. Be On Time tue yang aku suka
# Kaki online tapi bukan kaki game. Kalau takde internet macam dunia ni berhenti jer rasa.
#Kadang buat part time merajinkan diri buat assignment orang lain. Kira side income la kan
# Rabbit lovers. Korang geledah jer previous entry aku dalam ni, gerenti aku ada citer pasal rabbit aku tue
# Addicted pada henpon model baru ni. Tapi tak juga la salu sangat nak main tukar henpon.
# Wishlist aku yang belum tercapai adalah ....tetttttttt.....IPAD2. Bila la nak tercapai kan.
# Memori aku masih segar time tayar belakang scoot kesayangan kena curi dulu.
# Addicted dengan Angry Birds sekarang. Tengah mencari patung angry birds sekarang. HAHA
# Eh lupa la nak gitaw yang ni, Aku ni anak Malaysia taw. Lahir 16 Sept. Hah. cuti gitu time bday aku. At the same time bday aku ngan ayah aku sama taw
# Sangat pendiam kalau 1st time kenal dengan orang yang baru kenal. Tapi bila lama dah kenal....Hah, tahu-tahu jer la kan
# Payah juga nak abiskan 15 ni kan. Hah habis pun

Orait Day 1 aku dah terpublish. Mudahan 29 days lagi akan terpublish gak kat sini.

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign