Pages

|The Comrades|

20 July 2011

30 days challenge!

Day 02- The meaning behind your Blog name

TALK WITH YOU HAND

Hah atas tue nama blog aku bila uolls masuk jer blog aku kan. Actually meaning pasal ape eh? Sebenarnya masa mula² letak title dulu aku main hentam jer sampaikan ada gak sebilangan kawan bloggers tanya dapat ke cakap dengan tangan.

Hah? uolls dapat tak cakap dengan tangan? Dapat kan kan kan. Cuba try sekarang dapat tak. Bak kata pepatah bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi. Eh, ada kena mengena dengan bercakap with hand ke? mengarut jer aku n ikan

Actually takde meaning ape² pun disebalik blog aku ni. Just for fun bha. Cier tershasul guna dialek sarawak plak.

Nak tengok previous entry aku pasal 30 days challenge ni klik jer kat link bawah k


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign