Pages

|The Comrades|

27 July 2011

Day 09- Something you’re proud of in the past few days

Ni aku dah share kat previous 30 days challenge aku ni. Cuba uolls terjah Day 07 aku. Hah yang tue la yang membuatkan aku proud. Sapa yang jenis malas nak cilok balik entry aku meh aku share jer sini.

Aku vangga menjadi Melanau. Hah.. tue yang membanggakan aku. Impact dari hadiri bengkel la ni. Eh eh bukan bermaksud before this aku tak bangga jadi Melanau. Cuma kekuatan dalam diri tue tak kuat sangat. Ni disebabkan time bengkel ni aku macam diberus sekuat-kuatnya macam mana nak kekalkan jati diri, budaya dan adat kaum kite.

Uolls tahu kan Sarawak memang berbilang etnik. Pergh.. amat la proud of it.

227962_218596438165802_100000463411743_905342_4078374_n

cer tengok cer tengok aku guna pakaian tradisioanl etnik melanau which is my ethnic. Paling tak boleh blah, 1st time dowh guna cam gitu. Makin la menambahkan kevanggaan aku bhai

Ejeje, entry tersangat la pendek kali ni. Aku nak join orang lagi.. Dadidu..

Nak tengok entry lepas berkenaan 30 days challenge klik je sini

notatangan: Wordless wednesday pun aku letak lambang etnik aku. ko ado??


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign