Pages

|The Comrades|

28 July 2011

Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

Kalau nak dilistkan semua lagu² yang aku dengar time situasi kat atas tue memang banyak babe. Okeyh aku list kan jer la untuk uolls yang sentiasa bertakhta kat hati aku k. Aternya 30 days challenge. Of coz la mesti “saya yang menurut perintah” kan.

Time happy aku akan dengar lagu yang genre macam boleh bawa mood aku terus hepi jer memanjang. Contohnya macam lagu omputeh yang paling aku paberet sekarang sapa lagi kalo bukan Katy Perry ngan lagu E. T dia tue.

Kalau lagu orang kite, aku lebih suka dengar lagu Hafiz Awan Nano tue. Uolls pun dah sedia kala tahu kan yang aku ni memang sejak dari zaman AF lagi dah meminati beliau. And at the same time dia kan <blink> Sarawakian</blink> Winkk.. Vangga lagi di situ.

Time bila mood aku tiba² berubah pergi sedih aku akan layan lagu Secondhand Serenade tue. Kan kebanyakkan lagu dorang macam slow² jer kan. Lentok abis bila time mood merindui encik kiroro datang. Phewwww

Kalau lagu orang kite aku layan lagu ALyah Kisah Hati yang tengah tiptop sekarang. Kalau sekali dengar liriknya memang menusuk kan kan.

Time boring of coz aku layan lagu yang boleh menaikkan semangat aku supaya tak boring. Kira dengar lagu yang rancak² gitu lor… Tak perlu la aku mention apa nama lagu rancak yang aku dengar. Gitu jugak bila aku mood hyped and mad. Kalau mad aku akan lebih prefer dengar lagu yang slow² supaya mood mad tue tak la makin berapi-api kan. Takkan la api nak lawan dengan api juak kan. Eh tershasul guna bahasa Sarawak lak. hehe

Nak tengok previous entry pasal 30 days challenge ni leh jer klik sini k

notatangan: tengah dengar lagu hafiz Masih Jelas time dia kat AF dulu


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign