Pages

|The Comrades|

08 July 2011

GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE



Orait lama beno aku tak join GA ni kan. Sekarang tabiat nak mengedik join GA orang datang lagi. Actually aku tengok GA ni mendapat sambutan hangat dari para blogger. Hurm?? Ada peluang ke aku nak menang? Almaklumla aku ni memang tak pernah bertuah uolls kalau nak tahu. Bukan tak pernah bertuah, memang tak pernah pernahhhhhh la. Hah camner tue.. Ehss.. Camner nak join GA ni. Ce citer ce citer..

Cara nak join GA ni senang gegilo la weh.

  • Buat entry bertajuk GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE dan link kan ke blog dil.
  • Copy Banner GA dan letakkan dalam entry tersebut
  • Follow blog ini *untuk pastikan korang terima update pasal GA ni tapi tiada paksaan
  • Tag 2 orang rakan blogger yang lain
  • Dan copy kan url entry tersebut dan letakkan dibahagian komen entry ini
Sapa yang berminat nak join boleh la klik banner kat bawah oraittt


Eh eh.. GA ni bermula dari 2/7/2011 hingga 31/7/2011. Lama lagi ni korang nak join. Pemenang akan dipilih secara random taw. Mana taw kot-kot uolls bertuah. Tue yang aku tak ketinggalan nak join gak. Mana taw kali ni aku terlebih tuah.

Boleh tak aku tag 2 orang ni
*dak kecik*
*bujang kenit*

notatangan: Lama aku tak join main hit jackpot kan.

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign