Pages

|The Comrades|

07 July 2011

Angry Bird bakal difilemkan


Woah teruja giler hari ini bila baca newspaper mengatakan Angry Bird bakal difilemkan. Paling tak boleh blah maybe akan dibuat episod gitu babe. Teruja tak. Cer teruja cer teruja...Aku memang addicted giler sejak dah terror main game angry bird. Angry Bird Seasons dah habeh, Angry Bird Rio pun dah habeh, meh suggest kat aku yang mana aku belom tibai?? Sekarang nak tunggu filem dia kuar dah

Mesti best duper- duper giler kalau dah difilemkan kelak kan. Yer la pengarah Ironman & Incredible Hulk yang akan buat filem ni kelak. WOah teruja akak wehhhhh..Korang meh la join sekaki dua kaki main game angry bird sementara tunggu filem dia kuar. Woah ketara sangat aku ni dah gila kat angry birds.
Hah ni la watak yang te
Aku lebih prefer main game ni kat handphone aku daripada main kat notebook eh. Sebabnya, aku rasa lebih umphhh lagi aku main slide jer kat skrin handphone aku..

notatangan: Game zombie aku dah habeh dah. Ada episod baru lagi ke idok owh


Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign