Pages

|The Comrades|

23 July 2011

Luar jangkaan

Tadi kan tadi kan...ejejejeje.. bikin naves jer cakap gitu kan. Orait aku nak ceciter ceciter kat uolls la ni. Tak sabo betol la.. Jangan gelojoh okie.

Tadi time nemankan my mom g pasar basah beli belah dak ikan sayo ni......

^^

^^

^^

^^

Aku jumpa best friend merangkap classmate aku time sekolah rendah dulu weh. Selepas habis darjah 6 dulu memang lepas tue tak pernah jumpa lagi. Aku pun tak tahu mana hala tuju kawan aku ni..

Nak dijadikan cecite dia dak kedah, tapi pindah sarawak, tat y la sama kelas ngan aku time darjah 6 dulu. Sekali nengok memang aku tak kenal dah sebab lain beno. Yer la kan jauh beza time darjah 6 yang time tue umur aku pun still 12 tahun berbanding dengan hari ini umur masing² dah 24 tahun ek. Dia balik sarawak ni pun nak jumpa her mom ek. Pastu go bek Kedah balik la

Pergh tak sangka kan dapat jumpa selepas bertahun- tahun tak jumpa. Nasib kenal lagi kan. Ada sesetengah orang ni bila lama dah lost kontek ada yang terus buang batu. Aku respek dengan dia sebab still ingat lagi. Tak sempat nak cakap lama sangat tadi. Yer la tempat jumpa pun tak sesuwei gitu. Kang tak pasal² orang baling ikan mentah kat weolls. HAHAHA

notatangan: aku lupa nak snap picta member aku tadi. Yer la perkara di luar jangkaan ek.
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign