Pages

|The Comrades|

23 July 2011

Day 05- A picture of somewhere you’ve been to

Lalalala. Eh dah day 05 kan. Cier.. Masih menepati citarasa tak challenge ni. Meh skodeng picta vogue pilihan aku untuk challenge hari kelima ni DSC04942

Tara.. Sila zoom dekat² kalau picta tak clear sangat. Almaklumla guna kamera cikai jer. Ni time aku g mandi- manda with encik kiroro. Cuba tengok tarikh bawah tue. 1402 babe. Ko ado?? Haha.. Ngegeh jer aku ni kan.

Memori ni tak mungkin aku lupa sampai bila² kot. Yer la time ni aku jatuh macam nangka busuk dek tak kuat sangat kena arus. Nasib tak ape² berlaku. Encik kiroro pun blur jer tengok aku jatuh, bukan nak tolong pun. Skres sikit jer buku lali I ni. HAHA. Sampai ke hari ni ada parut nawwww

DSC00028

Tara.. Yang ni plak time akujoin group aku g lawatan ke kampung member aku. Kira macam dapat keluarga angkat la konon. Kami dapat kat perkampungan orang bidayauh. Best taw. Kalau tak caya, tengok jer kegembiraan yang kami tonjol ni. Hah, dah dapat aura best tak? Kihkih. Ada plak tanye aura kat uolls kan ** nak kena lempang ngexz ni kot**

20277_1266307336999_1209261742_30839431_1531180_n

One of our activities kat sana adalah main pijak² padi. Eh² bukan la. Ni nak pisahkan padi dari tangkainya la. Eh betol ke apa aku gitaw ni. Lupa dah aku. Tengok jer la aku ngan member aku tue. Bukan nak wat keja btol², siap gelak² lagi. Bukan ape babe, geli la. Aku konpius ek, nape nak kena pijak kan, yer la, kan nanti kita makan beras tue. Auww konpius².

Apa² pun, best giler laa..Tat all.

Nak tengok previous entry pasal 30 days challenge klik jer bawah k

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Day 02- The meaning behind your Blog name

Day 03- A picture of you and your friends

Day 04- A habit that you wish you didn’t have

notatangan: sambil taip sambil tengok malaysia vs singapura.


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign