Pages

|The Comrades|

30 July 2011

Day 12- How you found out about Blogger and why you made one

Hurmm.. Apa tajuk camgini nih!!. Macam mane ni eh. Ok aku main hentam jer jawab ngan uolls boleh? Adeh memang nak kena lempang aku ni.

Orait, aku dulu memang kaki blogwalking,blogrunning and sewaktu dengannya kat blog blogger yang lain. Sampai indonesia nun aku terjah blog taw. Yer la aternya nak mencari member baru. Dan disebabkan ke addictan aku menerjah blog blogger ni la aku banyak berkenalan dengan otai blog, junior blog, senior blog and yang paling penting aku tahu REDMUMMY\ dari blogger lain gak taw. Kalo tak memang aku tak tahu pun camner muka jutawan blog kita ni kan. Ejeje.

Paling penting lagi aku dapat pendapatan pasif yang agak lumayan suatu ketika dulu bila tak pernah jemu bertanya kat sifu yang dah memang sedia expert hal² berblog la macam SEO, cmner nak tarik lebih ramai lagi visitor ke blog kita and banyak lagi la.

So, sekarang aku macam timbul kemalasan dah nak blogwalking. Tambahan lagi bila aku blogwalking kat blog orang, kadang² dorang macam tak sudi nak singgah balik blog aku ni. Yer la aku paham la kan blog aku ni cikai jer, tak macam blog dorang ni. **hah kan aku dah ngadu ni**.

Sapa nak tengok previous entry pasal 30 days challenge ni boleh klik sini k

notatangan: Lama lagi la ni


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign