Pages

|The Comrades|

31 July 2011

Day 13- A letter to someone who has hurt you recently

Dear Diary,

Weh!! Ko ingat ko baik sangat ke sampaikan ko tak nampak kesalahan ko sendiri. Ko apesal asyik nak cari kesalahan orang je. Ke ko jeles dengan apa yang aku ada sekarang.GOTOHELL la.. Aku sebenar malas nak bertekak pasal benda tak berpaedah ni ngan ko. Bukannya ko penting pun dalam hidup aku. Bagus aku buat dont know je.

Ko memang tak pernah kenang budi orang kan. Bagi ko, ko sorang jer yang perfect. NOBODY PERFECT la kat dunia ni weh. Aku boleh tahan lagi kesabaran aku. Kadang, orang boleh tahan lagi dengan perangai busuk ko tue, tapi lama-lama ko tengok la, ada ke tak orang yang nak kawan ngan ko nanti. Jadi kera sumbang la jawabnya kelak

Hah. Dah malas aku nak taip bila bersangkut paut dengan benda camgini. Kang ada perkataan yang tak sepatutnya keluar nanti. HAHAHA

3letters

**credit to google**

Nak tengok previous entry berkenaan 30 days challenge klik je sini


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign