Pages

|The Comrades|

31 August 2011

Kadang-kadang betul jugak kan

2011-08-13 21.16.33

Ok hari ini aku nak bersyarah sikit. Bersyarah bukan ape pun. Bersyarah berkenaan picta kat atas tue untuk suka suki aku yang super duper no idea hari ni kan.

Ok keratan ni aku cilok dari majalah mangga edisi Ogos 2011 ni. Hah latest lagi ni. HAHA. Tanpa tak disengajakan aku jumpa la benda alah ni dan punya la syiok baca, terus bagi kat kiroro baca. Tahu apa respon dia after baca ni.

“ Hah memang 100% betul ramalan ni kan. Macam mana lak dia tahu perangai syg kan”. Huh sabar jer aku kan sebab aku akui sendiri ramalan ni memang tepat gak kat aku pasa bulan ni. HAHA.

Ok aku nak ulas sikit la kan

Best ke kerja di tempat sekarang ni? Kalau rasa selalu dianiaya, cubalah bertukar angin

ok yang ni aku akui betul la sikit sebab time aku baca keratan ni pung aku dapat interview dari salah satu kompeni swasta, tapi tup-tup interview aku ditunda plak. Hah baca entry ni. Sedih taw.

Kawal perasaan bila berdepan dengan si dia. Jangan ikutkan perasan marah dan tak puas hati anda.

Yang ni memang betul- betul terkena atas batang hidung sendiri bila kiroro sendiri yang ambush. HAHAHA. Aku kan salu jer menjadi perosak mood bila bersama kiroro. Ada jer benda yang nak digaduhkan dan tak puas hati. Yang jadi mangsa sapa lagi.. Dia la. HHAHA. Ok,aku akan berusaha ke arah menkontrolkan sikap amarah aku. HAHAHA. ASAP la konon.

Kewangan sekadar cukup- cukup makan sahaja.

Yes. yang ni betul giler kan. Almaklumla elaun aku sekarang memang tak cukup makan. HAHA. Tapi ok la daripada takde langsungkan. Sebab kewangan cukup- cukup ni jugak la aku dah pandai berjimat taw sebab aku ada mission sendiri iaitu berusaha untuk mendapat sebijik IPAD2. Amacam kelas tak misi aku. Misi paling murni aku pernah buat tue.

Ok, uolls plak camner? Percaya tak kat ramalan gini? Kadang betul giler ramalan dorang kan, tapi kalo aku baca ramalan yang tak tepati citarasa aku macam malas dah aku nak percaya. HAHA. Ada lak gitew kan..


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign