Pages

|The Comrades|

01 September 2011

Satu ke Dua cukup ke Tiga cukup?

Tak paham la adat dunia sekarang kan. Dah ada kapel tapi masih nak cari skandal lain. Erk, macam la aku ni baik sangat kan. Erks sekarang aku di kira baik la, tak macam dulu(macam tajuk di atas) Tapi sekarang aku dah insaf la konon. (tak bermaksud aku jahat sangat dahulu).

Yer la aku pelik bin ajaib la bila nampak manusia hari ini or kawan aku sendiri. Kata dah declare ada KEKASIH, tapi dengar- dengar berskandal dengan KEKASIH GELAP.Huh, tak paham bhaiii..

Pernah sekali aku tanye ngan dorang ni, apesal nak skandal lagi kan dah ada kekasih? Alasan dorang mudah jer. “ Kekasih dorang jauh di mata, tue yang boring tak dapat kuar dating la, tak dapat jumpa salu la”. Huh ada plak gitu kan. Senang giler soklan.

Kalau dah kena tinggal kekasih nanti, baru melolong-lolong( ada ke perkataaan gitu) mintak kembalikan. Dah terlambatkan sapa suruh curang dulu.. Eeei tak koser denn.. Aku memang la pernah gitu dulu, yer la sekadar nak main- main jer kan tak siyes pun, tapi I sekarang setia tau.. (kembang hidong). HAHAHA.

Kekasih Gelap

Hah nak camgini ke?? Eeeeiii giler ke apeee

p/s Sesajer jer nak tulis entry gini. Mana taw member aku tue insaf la kan.HAHAHA


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign